9 mei 2010

Dag 31: Kleine wijziging en gewoon hetzelfde als de rest

Ook deze week heb ik geen nieuwe doelen behaald, zelfs geen film gekeken.
Ik heb wel 2 keer gesport en vegetarisch gegeten en braaf iedere avond m'n gezicht make-up vrij gemaakt.
Maar echt nieuwe dingen zijn er niet gebeurd.

Ik heb wel bedacht dat ik niet een half jaar lang een nieuw recept ga doen, maar gewoon 26 keer.
Ik vind het trouwens interessant dat ik een half jaar als 24 weken op heb geschreven, terwijl een jaar toch echt 52 weken heeft. En dat delen door 2 geeft 26, dat moet ik dus even veranderen.

En dan bedenk ik me dat ik deze week wel een nieuw recept heb geprobeerd, namelijk een soort pastasalade, met kip en spinazie en een hele lekkere dressing van slasaus, ketchup en basilicum. Het recept volgt later, want dat heb ik nu niet bij de hand.

Bovendien heb ik ook eindelijk de maandelijkse foto van mezelf gemaakt! Ik dacht de hele tijd als m'n fototoestel niet in de buurt was: dat moet ik doen, en zodra het wel in de buurt was vergat ik het weer. Maar gister heb ik dan eindelijk die foto gemaakt :) Weer een eentje erbij.

Ik bedenk me dat ik aan nog een doel ben begonnen: het lezen van de Twilight saga in het Engels. Ben nu bij hoofdstuk 4 van boek 1. Het valt me erg mee, het leest heel gemakkelijk en het verhaal is ook wel boeiend.

En last but not least: ik had niks te doen dus dacht: laat ik even kijken hoe duur ski-lessen zijn en hoe ze dat aanbieden. Het is allemaal vrij prijzig, maar de Uithof is wel het goedkoopst (en het makkelijkst, vlak bij m'n ouders). Ik kan 4 weken 1,5 uur, maar dan moet ik dus telkens heen en weer. Of een spoedcursus doen, 1 week 3 keer 1,5 uur les. Dat lijkt mij het handigst, is ook goedkoper. Dus even kijken wanneer ik een weekje vrij heb bij m'n co-schappen en dan gaan met die banaan.
Privé les kan ook, maar dat is 40 euro per uur, dus dat doen we maar even niet (gezien mijn sportieve onkunde en mijn meegaandheid zal ik dan veel te veel uren daaraan besteden).

Wat nou, ik heb geen nieuwe doelen gedaan :P

Verder heb ik deze week wel een hoop leuks gedaan. Ik ben dinsdag met Sanne naar de Ikea geweest om een bank uit te zoeken, en die heb ik donderdag gekocht met m'n moeder. Een witte Rorberg, hij zit erg lekker!
Vrijdag kwamen Sanne en Liesbeth eten, hebben we fanatiek kinderen voor kinderen filmpjes gekeken :)
En gister vierde m'n zus en zwager hun verjaardag. Was erg gezellig! M'n nichtje was weer helemaal beter (vorige week was ze ziek, en het snot kwam letterlijk uit d'r ogen) en ze straalde helemaal van alle mensen! Wat een verschil was dat!
Woensdag was het plan om met René in Delft een moederdag cadeau te kopen, maar alle nuttige winkels waren dicht, dus we zijn helaas niet geslaagd. 's Avonds zijn we naar Iron man 2 gegaan, maar Iron man 1 staat al op de lijst dus ik kan 'm niet meer toevoegen.

Trouwens, laat even weten als je in de mail-lijst wilt voor als er een nieuw bericht is gepost!

1 reacties:

  1. Ik heb net even in een soort van spoed sog al je blogs gelezen. Erg leuk, al moet ik zeggen dat ik ongeveer alles stiekem toch al wist door een soort van mondelinge blogs.. Ik weet een goed nieuw doel: beetje in de leer skiën, leer duiken scene: leer DUIKEN!

    Oh, en beklim een berg. Dan kan ik eindelijk mijn officieuze doel van beklim de Kristoffelberg op Curaçao vervullen. Lijkt me vet.

    Okay, gotta go: nog steeds medical statistics at a glance...

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen