18 mei 2010

Dag 40: Prinsessen glazuur en morgen op vakantie!

Vandaag ben ik bij Margriet geweest. Gewoon een gezellig dagje!
Een theekransje gehouden (ons nieuwe woord voor High-Tea). We hebben eerst cup-cakes gebakken (niet uit een pak, een origineel recept, niet uit m'n bakboek maar omdat t een origineel recept is tel ik 'm toch mee voor doel 20). En die gingen we versieren met prinsessenglazuur en discodip! Ze zijn errug lekker!!! :D:D
En daarna gingen we film kijken, I Hate Valentines Day. Hij was wel leuk, maar ook raar. De hoofdpersoon was een beetje eng haha. En toen gezellig eten ^^ Pasta ovenschotel.
En op deze manier heb ik doel 33: Doe een dag iets leuks met Margriet gehaald :D
Niet dat ik dat nu niet nog vaker mag doen, want het is gewoon heel gezellig maar toch leuk :P

Zondag heb ik met René de film Valentines Day gekeken, dus die kan ook weer op m'n lijstje!
Ik dacht dat het een hele erge feel good movie was, maar dat was niet helemaal zo. Maar aan het eind kwam het toch nog allemaal goed! Wel een leuke film maar je wordt een beetje uit je droom gehaald af en toe ;)

Vorige week was een beetje rare week door hemelvaartsdag en daardoor 2 dagen eerder weekend.
Ook had ik keelpijn en voelde ik me niet helemaal toppie, dus daarom heb ik niet kunnen sporten. Gister heb ik wel gesport ;)

Ik heb nog wel vegetarisch gegeten :) En de make-up afhalen gaat ook erg goed.
En ik ben nog een kilo afgevallen, jeej!! :D

Ik probeer te bedenken wat ik nog meer heb gedaan aan m'n doelen, maar volgens mij niet zo veel.
Morgen ga ik op vakantie naar Curacao! :D hopelijk ook nog afvallen terwijl ik daar ben ;) maar het sporten gebeurt dan niet in de sportschool. Het plan is om iedere dag de baai heen en weer te zwemmen.
En ik ben van plan te leren duiken!

Nou over 2 weken dus een update! En daarna weer verder met alle dingen doen!

0 reacties:

Een reactie posten