2 november 2010

Dag 208: 50 dagen later

Dat was weer even geleden.
Ik heb wel wat doelen gehaald, maar geen hele moeilijke of spannende waar ik bewust voor bezig ben geweest.

9 oktober ben ik met Lisette gaan winkelen. Ze had dringend nieuwe kleren nodig en ik vond het natuurlijk HELEMAAL niet erg om mee te gaan!
We zijn in Amersfoort geweest. Echt een heel leuk centrum, was er nog nooit geweest. Gewoon de grote winkels maar ook kleinere (hobby)winkels :)
Daarna bij Lisette en Mike gegeten, waar ik met een big smile en open armen werd ontvangen door Janneke, wat natuurlijk erg goed is voor m'n ego ;) Was ook erg gezellig! Leuk kabouters gezocht in het "bos" enzo.
En zo heb ik doel 30 ook weer gehaald.

15 oktober ben ik met Niels en Saskia en René uit eten geweest in Rotterdam.
Voor doel 67 had ik ze uitgenodigd om een keer bij mij langs te komen en ze wouden graag bij een Turks restaurant hier in de buurt eten (Dunya Lokanta) dus vandaar dat we uit eten gingen.
Was heel gezellig! En die dag ben ik door Niels als z'n getuige gevraagd op hun bruiloft! :D

In die tijd heb ik nog wat films gekeken (doel 77). Ik weet alleen niet meer precies welke, op 2 na (oké, eigenlijk 4 maar 2 daarvan heb ik de letter al).
Op René z'n verjaardag (19 oktober) hebben we Toy Story 3 gekeken. Vond 'm echt super leuk.
Heb alleen Toy Story 1 en 2 nooit gezien dus moest hier en daar wel wat vragen, maar was (natuurlijk) niet heel moeilijk te begrijpen. Nu wil ik 1 en 2 eigenlijk nog wel zien, ook al zegt iedereen dat die vet tegen gaan vallen, vanwege de animatie skillz van tegenwoordig :P
Afgelopen zaterdag (30 oktober) waren er HEEL veel films op tv (Halloween enzo). Toen hebben we Jarhead gekeken. We vielen er eigenlijk per toeval in (wachten op Ik hou van Holland) maar ik was er zo in verdiept dat ik Ik Hou Van Holland niet hoefde te zien.
Doel 77 schiet al lekker op! Nog maar 8 films te gaan!

Doel 92 heb ik ondertussen al 2 keer gehaald :P Eerst hadden we voor de gezelligheid afgesproken bij Liesbeth en afgelopen vrijdag was ze jarig dus was ik weer bij Liesbeth. We hadden als kado musical kaartjes voor Petticoat, op 12 november, dus dan haal ik doel 34 ook :) 2 vliegen in 1 klap.
Hun huisje is erg mooi :D en super luxe natuurlijk voor een student!

Dan Doel 7.
Ondertussen ben ik bezig met het AKTE coschap kindergeneeskunde.
Hiervoor heb ik 3 weken chirurgie gedaan en daarvoor 3 weken interne. En over 3 weken heb ik alweer vakantie en is de eerste fase alweer afgerond.
De dagen zijn wel wat langer geworden sinds de vorige keer. Maar nog steeds valt het best mee vind ik. Misschien ook omdat ik het gewoon heel erg leuk vind!
Ik leer echt heel veel en vind het contact met alle mensen (artsen, patiënten en verpleegkundigen) heel leuk!
Interne en Chirurgie heb ik met een voldoende afgerond, wat gewoon prima is. De opties zijn onvoldoende, voldoende en excellent dus ja, dan krijg je een voldoende ;)
En kindergeneeskunde: het is pas m'n 2e dag, maar vandaag lichamelijk onderzoek op pasgeborene geleerd, en ik vind het echt geweldig!

Doel 73 wou ik net actie ondernemen, doet IDeal het niet. In ieder geval: ik ga een spoedcursus skiĂ«n doen in de week van 22 november. En anders ergens anders in de vakantie.
Maar morgen dus nog maar eens proberen om me in te schrijven.

Ow en dat matras (doel 90) gaat er in de vakantie ook echt komen. Dan ga ik ook allemaal dingen veranderen in m'n kamer :) maar omdat zoiets als een matras thuis wordt bezorgd, moet ik er natuurlijk wel zijn :P

Zo dat is even een up-date. Zal in de vakantie weer actiever achter sommige doelen aanzitten :)

1 reacties:

  1. Heee Es! Phoe, tijd geleden dat ik hier ben geweest zeg! Maar zo te zien ben je een (excuse le cliche) een bezig bijtje! Goed bezig!
    Zie je snel!
    X

    BeantwoordenVerwijderen