29 mei 2011

Dag 415: Tien datums die belangrijk voor mij zijn

Om eerlijk te zijn heb ik niet zo veel met datums. Ja, ik weet precies wanneer iedereen jarig is. Maar ik verbind belangrijke gebeurtenissen niet gelijk aan een datum. Of ik vind veel dingen niet zo heel belangrijk. De eerste 5 datums kwamen wel direct in me op, maar die erna moest ik wat langer over denken en heb ik erbij gezet omdat ik toch aan 10 datums moet komen van mezelf. Ze zijn wel belangrijk, maar over een jaar ben ik het wel weer vergeten ;)
1: 2 januari: mijn verjaardag.
Zoals ik vorige week al zei: ik wordt heel gelukkig van jarig zijn. Dus vandaar, een belangrijke datum.
2: 19 oktober:
Op deze dag werd mijn eerste nichtje geboren, en op diezelfde avond heb ik René beter leren kennen (via msn). Overigens werd dit gesprek voor hem ruw verstoord door de geboorte van Janneke. Bovendien is René ook op deze dag jarig. Ieder jaar weer bijzonder dus.
3: 2 augustus
De verjaardag van mijn 2e nichtje. Het blijft gewoon heel bijzonder als je zus een kindje krijgt.
4: 11 november
Gekkendag :P maar op die dag werd de verkering officieel tussen René en mij. Maar heel bijzonder vind ik die dag eigenlijk niet.
5: April 2013
Ik hoop in april 2013 af te gaan studeren. Een datum waar ik dus toch een beetje naar uit kijk. Een eindstreep waar ik hard naar toe aan het werken ben. Zodra ik m’n keuzeonderzoek, keuze co-schappen en oudste co-schap heb geregeld, weet ik wat de echte datum wordt.
6: juni/juli 2006
Rond die tijd haalde ik mijn vwo examen en werd ik ingeloot voor m’n studie geneeskunde.
7: 1 juni 2011
Op die dag woon ik officieel samen met René J
8: 24 juni 2011
Op die dag trouwt m’n broer. Dit jaar dus best belangrijk, maar volgend jaar al wat minder. Al onthoud ik het natuurlijk wel.
9: 8 april
De trouwdag van mijn ouders. Ik doe er nooit iets mee, maar ik vind het toch bijzonder dat ze al 35 jaar getrouwd zijn.
10: 1 juli 2008
Op deze dag ging ik op kamers. Het huis uit dus. Eigenlijk was ik die datum al vergeten, maar toch is het wel een beetje belangrijk.

0 reacties:

Een reactie posten