7 juni 2011

Dag 424: Tien favoriete plekjes om te zijn

Even niet op een zondag, was een beetje druk bezig (en het gewoon vergeten) maar als nog: 10 favoriete plekken van mij.


1: Dat kuiltje, tussen René zn schouder en borst.
Tja…dat ligt nou eenmaal het lekkerst, lekker veilig J

2: Bij mn paps en mams
Ja, dat is eigenlijk gewoon een beetje thuis. Hoef ik lekker niet zelf te koken, en het is gewoon gezellig.

3: Het strand
Al vanaf dat ik 8 maanden ben kom ik op het strand. Ik woonde er altijd dichtbij, en nu nog steeds een beetje (ouders dan, waar ik regelmatig ben). En alhoewel ik zomers niet zo veel meer ga, vind ik het nog steeds fijn om er overheen te lopen. En eigenlijk ook wel om er een dag te luieren in de zon.

4: Hoekje van de bank
In het uiterste hoekje van de bank, waar je lekker met je benen op kan krullen en je een beetje kan verstoppen.

5: Selexys Donner
De boekenwinkel in Rotterdam. Zo enorm groot: 5 verdiepingen met alle soorten boeken die je maar kunt bedenken. Ik kan er wel een hele zaterdag rondlopen, tussendoor even kopje warme chocolademelk bij de Bagels and Beans, en weer verder. Hobbyboeken, muziekboeken, wetenschapsboeken, leuke boeken, noem maar op.

6: In bed onder m’n dekbed
Gewoon, lekker warm en zacht.

7: In het zonnetje buiten
Maakt me eigenlijk niet uit waar, maar het is gewoon fijn, om in het zonnetje te zijn.

8: ’s Avonds als bijrijder in de auto
Alle voorbij flitsende lampjes, heerlijk.

9: IKEA
Gewoon een rondje lopen, en niks kopen. Of wel wat kopen. Zinloze dingen, nuttige dingen…wie houdt er nou niet van IKEA?

10: In een wolwinkeltje
Heel fout, maar ja ik heb al gezegd dat ik verslaafd ben. Ik wordt er gewoon heel hebberig van.


1 reacties: