4 november 2011

Dag 535: Tas

Ik had vandaag graag een blogje willen schrijven over een tas.
Een tas die ik zelf gehaakt heb van RibbonXL en die onwijs gaaf en volwassen is.
Één probleem: hij is nog niet af! Ik heb een hengsel besteld, zaterdag avond, en woensdag kreeg ik bericht dat het was verzonden (woensdag pas ja!) en ik hoopte dus dat hij gister zou komen en ik de tas af kon maken. Maar helaas, hij is er nog niet. De post komt hier meestal pas vrij laat en dan ben ik waarschijnlijk alweer weekend vieren op een andere plek. Dus de tas komt volgende week pas af.
De hele zak is al klaar, gevoerd en versierd ligt hij te wachten op m'n bank. Te wachten op een hengsel.
Ik hou niet van previews geven, dus jullie moeten helaas wachten tot volgende week.

Wat dan wel weer leuk is: m'n haar is rood sinds gister ^^
(mocht je daar graag foto's van willen zien, dan moet je me volgen op twitter, want ik wil hier niet zo graag een foto van mezelf neer zetten)


Plaatje van hier (gewoon omdat ik die tas zo lelijk vind)

1 reacties:

  1. Lang leve mensen met rood (geverfd) haar!

    En ik ben benieuwd naar de tas :)

    BeantwoordenVerwijderen