24 november 2011

Dag 555: Manden

M'n moeder haakt sinds een tijdje voor Hoooked en zo "moest" ze laatst manden om haken. Boodschappen manden, of wasmanden, of...papier manden, of wol manden, in ieder geval: een plastic mand met handvat. Super leuk leek mij en ook wel een leuk resultaat!
En aangezien ik vrij had (hoe vaak ga je dit nog zeggen in een blog, Esther? ik gok dat dit de laatste keer is, lieve lezer), vond ik het wel leuk om te helpen.
Ik begon met een groene mand en haakte daar vierkanten in. Het was even wennen en het was ook best zwaar, maar het ging steeds makkelijker en werd ook steeds netter.










Ik had de slag te pakken en terwijl ik bezig was kreeg ik steeds meer ideeën dus ik wou er nog wel een maken. Dit werd een grijze mand, die ik haakte met paarse en roze golven, waar ik geloof ik alleen een crappy telefoonfoto heb :P


Oh en die groene staat ook op de Facebook pagina van Hoooked, met twee manden van m'n moeder :)

3 reacties:

  1. Ik vind ze heel erg leuk, had ze ook zien staan bij hooked, super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey zulke mandjes had ik vroeger al..had ik ze maar bewaard. die kocht je toen bij de zeeman volgens mij.
    leuk ga ook eens kijken..leuk als haakmand.

    BeantwoordenVerwijderen