28 december 2011

Dag 590: Creatief het jaar uit!

Zo, dat is nog eens een foute titel!
Hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad? Ik in ieder geval wel.
Eigenlijk wist ik niet zo goed waarover ik moest bloggen, maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn om jullie de eindstand van de geluksvogels door te geven!

Ik heb in totaal 15 vogels verkocht en 16 vogels gehaakt (die 16e had iemand anders verkocht).
In totaal hebben we met 4 vrouwen 66 vogels verkocht, wat een totaal bedrag van 664 euro opleverde voor de moeders van Serious Request!
En het eindbedrag van Serious Request eindigde met 4 euro....laat dat nou net die extra 4 euro zijn die iemand voor een vogeltje heeft betaald!


Wat er nog meer creatief is? Ik heb 2e kerstdag dit schattige uiltje gehaakt.

En op creatieve mama heb ik een give-away gewonnen! Een zwart-wit scrap pakketje! Hopelijk komt het vandaag hier aan, want morgen en overmorgen ben ik uit huis verbannen (want dat was verjaardagstechnisch makkelijk, aldus vriendlief (mijn verjaardag, 2 januari)). Niet dat het heel erg is, want morgen ben ik sowieso de hele dag weg want dan ga ik met vriendinnen een mand versieren, zoals ik eerder heb gepost (en daarna naar Twilight! :D). Verder wil ik nog het een en ander haken en zo sluit ik het jaar behoorlijk creatief af!

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een spetterend 2012!!

4 reacties:

  1. Je vogeltjes zijn schattig. Goed dat je ze op de foto hebt gezet. Uil doet het ook goed! Veel haak plezier in het nieuwe jaar .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig, mooi bedrag hebben jullie opgehaald.

    Ook aan het DZP zag ik? Je bent al wat langer bezig zo te zien, ik ben dit jaar begonnen. Mooie doelen heb je gesteld.

    Groetjes Jennn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens hetzelfde voor jou, en het ziet er echt heel goed uit! waarom open je geen internet winkeltje ofzo, want het ziet er echt superrr uit!

    BeantwoordenVerwijderen