29 januari 2012

Dag 622: Haaktweetup

Op twitter volg ik een behoorlijke groep vrouwen die allemaal druk aan het haken zijn en waarmee ik al meerdere malen een swap heb gedaan. Na de laatste swap ontstond het idee om eens een tweetup te doen (bijeenkomst dus van tweeps). Dit was rond de feestdagen en iedereen was druk maar er werd een datum geprikt op 21 januari. In eerste instantie leek het of er wel zeker 20 vrouwen zouden komen, maar uiteindelijk werden het er 7.
En zo reisde ik vorige week af naar een plek centraal in Nederland, maar toch een dikke 2 uur reistijd met de trein :P. In de trein natuurlijk druk gehaakt, aan een tas voor Knottenwol en eenmaal daar ook hard verder gehaakt....en gekletst en gegeten en wolletjes uitgewisseld!
Het was een super gezellige middag, en zeker die lange reis waard!

Oh en ik heb het steeds over tassen, die zijn nu eindelijk af en afgeleverd, zie hier:

(en ik was  nog wel van plan er hele toffe foto's van te nemen, maar uiteindelijk wilde ik ze snel weg brengen en kwam dat er niet van)

0 reacties:

Een reactie posten