22 februari 2012

Dag 646: Veel vrolijke kleine dingen

Er was weer eens een haakswap via Twitter. Het werd een vrolijke kleine dingen swap, of veel kleine dingen swap, daar waren de meningen over verdeeld ;)
Ik was helemaal enthousiast en had 100 ideeën om te maken, maar eigenlijk hoefde ik niet zo nodig iets terug te krijgen. Iedereen maakt hele mooie dingen, maar ik weet vaak niet zo goed wat ik er mee moet, en bij kleine dingen krijg je toch vaak applicaties, en die stop ik niet op mijn kleren ;) Dus ik besloot om toch maar niet mee te doen. Maar nu was het geval, dat één tweetster die super enthousiast was een haakblessure op had gelopen. Hierdoor kon ze niet mee doen. Toen vroeg een andere tweetster of ik dan misschien als verrassing iets voor haar wou maken, nou dat wilde ik wel!
Dus ik heb een deel van mijn 100 ideeën uitgewerkt en had een behoorlijk goed gevulde envelop met allemaal kleine dingetjes die ze op speldjes, magneetjes of kleren van haar kinderen kan maken!



Aan haar tweets te lezen is ze er heel blij mee en vooral de dochter is al de hele ochtend in de wolken!

3 reacties:

  1. Oh dat ziet er vrolijk uit zeg!

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat moet ik volgen op twitter om met zulke leuke dingen mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je mij volgt (zie rechts) kan ik je wel verder namen geven wie het altijd organiseert, weet niet of die het fijn vind als ik dat hier zo post.

    BeantwoordenVerwijderen