21 mei 2012

Dag 735: Vuurtoren

Op twitter volg ik Marie. Marie had ook een geweldige koninginnedagschat. Namelijk een enorme stapel met doosjes borduurgaren voor maar 25 euro (als ik het goed heb). Die doosjes zaten bijna nog allemaal vol, dus met veel strengetjes erin.
Nu moeten jullie weten dat dat garen normaal volgens mij wel een euro per strengetje kost (of meer), dus dit is echt een koopje.
Nu is Marie zo lief door op mijn "wat een suuuper goede vondst"-reactie te reageren met een: als je mij een kaart met vuurtoren stuurt, krijg je van iedere kleur een strengetje!
Dat aanbod kan ik natuurlijk niet laten schieten dus ik moest opzoek gaan naar een vuurtoren-kaart.
Dus van Marie kreeg ik deze enorme berg


Mijn missie was om op Kijkduin te kijken als ik bij m'n ouders was. Maar lieve vriendin S. hoorde van dit plan, en was toevallig in Madurodam 2 dagen later. En natuurlijk hebben ze in Madurodam ook vuurtoren kaarten, dus ze heeft er Ă©Ă©n voor mij mee genomen! Een hele grote panorama vuurtoren kaart van Scheveningen!


Maar zo'n enorme berg garen voor alleen een kaart kan natuurlijk niet. Dus ik haakte ook nog drie vlinder magneetjes en een cupcake sleutelhanger. 



De kaart was zo groot dat hij niet in een envelop paste, dus er moesten maar twee "brieven" op de bus.


0 reacties:

Een reactie posten