16 juni 2012

Dag 761: Couch potato

De vraag van deze week is: Are you a fitness guru or a couch potato?

Nou...ik ben een echte couch potato! Ik vind sporten echt verschrikkelijk, al weet ik wel dat het moet.
Het is gezond en je valt er van af en je wordt er mooi strak van enzo...
maar....pffff....nee het is gewoon niks voor mij! Ik probeer het altijd wel, naar de sportschool gaan.
Maar na een tijdje vergeet ik het weer, te druk met andere dingen. Nu ga ik wel braaf iedere donderdag Body Balancen :) Iets wat ik wel echt leuk vind, en waar ik flinke spierpijn van krijg! Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud.
Mijn argument trouwens voor mijn hekel aan sporten: je kan toch niet alles leuk vinden?
Ik vind een hoop dingen leuk: muziek maken, acteren, creatief bezig zijn...maar sporten kan ik me gewoon niet in vinden. En dat was vroeger maar goed ook: dan had ik al toneel en piano-les, als ik dan ook nog 2 keer per week had moeten sporten zou ik nooit meer een moment voor mezelf hebben!


1 reacties:

  1. Body balance heb ik ook gedaan! Ik vond het ook wel leuk, vooral de laatste tien minuten, want dan moest je op de grond liggen en mediteren haha.

    BeantwoordenVerwijderen