19 juni 2012

Dag 764: Terug online!

Zoals ik vorige week berichtte, had mijn computer het begeven. Al een tijdje had hij kuren, maar soms deed hij het nog gewoon goed, dus een nieuwe kopen kon ik nog wel even uitstellen. Maar helaas, op een vrijdag, nadat mijn give-away online kwam, begaf die het. Wat het probleem is? Nou...hij start gewoon niet meer op. Behoorlijk irritant, helemaal als je het weekend gepland had om vanalles en nogwat aan je DaWanda shop te doen! Dus er werd een nieuwe computer gekocht, maar dat duurde wel een week voor ik hem had. En toen nog drie dagen voor alles geĂ¯nstalleerd was.
Maar nu, ben ik weer terug online!

Die computerloze week (wat een hel jongens) heb ik niet stilgezeten. Ik ben begonnen aan een ketting voor doel 40, maar dat lukte niet dus die kan ik niet laten zien. Later nog maar eens proberen.
En ik haakte vier portemonneetjes voor mijn shop.


Super leuk om iedere keer een ander patroontje en kleurencombinatie te bedenken! Ik zit nog vol met ideeĂ«n, maar ik moet eerst wat verkopen, dus kijk en bestel snel op Handemade by Epsiej.nl (denk hier zo'n irritante reclame stem bij ;)).

Verder heb ik nog meer gehaakt en gefreubeld, maar dat zijn cadeautjes en kan ik dus nog niet laten zien!

2 reacties:

  1. Haha ik hoor die reclamestem ook echt helemaal. Fijn dat je weer een computer hebt, zo'n gedoe om zonder te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je nieuwe pc ;)
    Leuke portemonnees!

    BeantwoordenVerwijderen