28 juni 2012

Dag 773: Award

Ik kreeg allemaal leuke reacties op mn haartjes post  en één daarvan was van Mevrouw Williams, die mij tussen neus en lippen door vertelde dat ik een Sunshine Award had gewonnen! Super leuk!
Een beetje dom alleen, want ik had het snel gelezen op mn telefoon en er daarna niet meer aan gedacht en het stond genoemd op een blog van Mevrouw Williams waar ik nooit op kijk (wel een ander, die ik trouw volg). Maar vandaag schoot het opeens weer door mijn gedachten, en ben ik opzoek gegaan!

Dus jawel, ik heb een heuse Sunshine Award gewonnen!! :D


De "regels": Bedank degene van wie je de award gehad hebt, geef antwoord op de 10 vragen en nomineer 10 nieuwe blogs en laat ze weten dat ze de award hebben gewonnen.

Nou, dus nogmaals: Dankjewel Mevrouw Williams!!! Super leuk! :D Nu ga ik deze blog van jou ook maar volgen.

Wat is je favoriete dier? Een kat..of een olifant, struisvogel, rode panda, otter of baby eendjes of baby konijntjes. Maar een kat wil ik wel als huisdier. 
Wat is je favoriete getal? Vier, al zal ik bijna nooit een compilatie met 4 dingen maken, dan 3 ofzo.
Wat is je favoriete non-alcoholische drank? Warme chocolademelk met slagroom....of versgeperste sap van de AH
Facebook of Twitter? Facebook is leuk om oud klasgenoten te bespieden, Twitter is meer een verslaving, domweg zien wat anderen aan t doen zijn....maar toch ga ik voor Twitter
Wat is je passie? Acteren
Krijgen of geven? hmmm....das een moeilijke. Ik ben gek op cadeautjes krijgen...maar cadeautjes geven (en mooi inpakken! :D) is ook heeel leuk
Wat is je favoriete patroon? Een klein bloemetje en hartje beschreven door Haakmuts in het patroon van een sleutelhanger, gewoon omdat het zo super simpel en snel af is. Leuk om ergens op te doen! Oh en een vlindertje, ook een leuk klein formaatje en snel af, maar nu is het patroon betaald (eerst niet, tot het op pinterest kwam, ik heb het dus nog gratis. Het is alleen niet heel duidelijk opgeschreven). Al ben ik meestal niet zo van hetzelfde maken, maar deze zijn schattig. Oh en mn eigen uiltje, omdat het zo snel af is...en Koosje, omdat die super schattig en heel simpel is! :D (hebben jullie door dat ik een beetje moeite met kiezen heb?)
Wat is je favoriete dag van de week? Vrijdagavond, want net weekend en 2 vrije dagen voor de boeg.
Wat is je favoriete bloem? Gerbera's (toevallig ook het plaatje van de award!), omdat het echt van die bloem-bloempjes zijn, in alle denkbare kleuren! Zonnebloemen zijn ook tof!
Wat is je favoriete land? Nederland, omdat familie er woont. Maar kwa hoe alles geregeld enzo is denk ik Zweden of Noorwegen...wil ik nog weleens heel lang heen op vakantie. En voor het weer en eten Italië.


En nu moet ik heb doorgeven aan 10 mensen...tja gezien de vraag van "favoriete patroon" denk ik dat het wel freubelaars moeten zijn. En om eerlijk te zijn ben ik niet zo'n trouwe volger van alle blogs om te zien wie 'm al gehad heeft. En...mn computer is natuurlijk gecrasht dus ik ben heel veel linkjes kwijt naar blogs. Heel irritant want ik weet het dus niet uit m'n hoofd. Iedereen die vind dat hij/zij wel een sunshine award heeft verdiend mag m daarom overnemen.
Leuke freubelblogs die sowieso wel aandacht mogen: Tessa omdat ze vrolijke dingen haakt, ByMiek omdat ze toffe dingen naait en zelfs online naailes geeft, LutjeHaakt omdat ze leuke dingen maakt en MadebyMriek omdat ze zoveel moois haakt.



1 reacties: