8 oktober 2012

Dag 911: Afstuderen

Twee weken geleden was het eindelijk zo ver: het eindpraatje van mijn scriptie. Nadat ik eerder al een workshop gaf op een symposium, moest ik nu het statistische deel van mijn onderzoek gaan presenteren. In een werkgroep, voor psychiaters en gynaecologen.

Two weeks ago, it finally happened: the final presentation of my thesis. After I gave a workshop at a symposium, I now had to present the statistical part of my research. In a workgroup for psychiatrists and gynecologists.

Dit was ook gelijk de laatste dag in het onderzoekshok, en met mij namen nog twee andere meiden afscheid. We hebben het afgelopen jaar met een vrij vaste groep van 7 meiden in het hok gezeten, dus we hadden een de ochtend een klein afscheidsfeestje. We hadden taart en cadeautjes. Ik kreeg van de achterblijvers een Jip en Janneke koffertje met snoepjes voor op vakantie, een notitieboekje en masking tape! Oh en een geweldige kaart met een Volkswagen Van! Die krijgt een heel mooi plekje.

This presentation also meant the last day at the research room, and together with me it was the last day of two other girls. The past year we were in the room with a pretty fixed group of 7 girls, so we a small farewell party in the morning. With cake and presents. From the girls who were left behind I got a Jip and Janneke suitcase with sweets for the holiday, a notebook and masking tape. Oh and a really great card with a Volkswagen Van!  I will find a nice spot for it.



Het notitieboekje heb ik gelijk in gebruik genomen, voor alle rond slingerende recepten in de keuken. Van het koffertje ga ik misschien een craft-koffertje maken, zoals deze van Nicollie.

The notebook I immediately put into use, for all the recipes that are lying around in the kitchen. Maybe I will make a craft-case from the suitcase, such as this one from Nicollie.

Ik had voor alle meiden ook nog een klein cadeautje: een theemapje met thee die perfect past bij de stofjes (Maar niet op de foto staat).

I also made a small present for the girls: a tea-booklet with tea that perfectly fits the fabric (but isn't on the picture).





Sorry voor de foto-spam maar hier word je toch vrolijk van??
Sorry for the photo-spam, but this will make you happy right!?

Verder ging de presentatie goed, en heb ik een 8 gekregen voor mijn onderzoeksperiode! Ik ben tevreden!

The presentation went well, and they gave me an 8 for my research! I'm happy!

5 reacties:

  1. Gefli en wat een leuke kadootjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! :)
    xo,
    wink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! En wat een leuke mapjes, zonder thee dan, maar nog steeds heel leuk! En ik herken volgens mij enkele knoopjes van de haakmiddag. ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een goed cijfer! Gefeliciteerd!! En die mapjes zijn zo leuk! Gezellige stofjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Esther om onze cadeaus zo terug te vinden op je blog!! We missen je enorm :( Trouwens Karin was ERGUH jarloes op onze theemapjes!

    Veel plezier nog
    xxx De Meiden van het KOZ-hok!

    BeantwoordenVerwijderen