1 november 2012

Dag 935: Pot vol draadjes

Draadjes afhechten na het haken is een van de vervelendste klusjes die je kunt bedenken. Maar als je dan een bergje draadjes op je bureau ziet liggen in verschillende kleurtjes, ziet dat er wel heel vrolijk uit. Ik wou er graag een keer iets mee doen.
Nadag ik de pot vol snoepjes had gemaakt, bedacht ik dat het wel vrolijk zou zijn om een weckpot te vullen met alle draadjes die je krijgt na het afhechten! Dus ik kocht een pot, en nu gaat voortaan ieder klein stukje draad daar in. Nog een idee: als het lente is, en ik heb eindelijk een tuin kun je de draadjes in de tuin leggen voor de vogels om een nestje te bouwen.



One of the worst things of crocheting is fasten off all the yarn. But a punch of dreads on your desk in all different kind of colors looks really happy. I wanted to do something with that.
After I made the jar of candies, I thought it would be fun to make a jar of dreads! So I bought a jar, and from now on I'll put all the small yarn leftovers in it. Another idea: if you have a garden, you can put the dreads in there during spring, for the birds to make a nest.

3 reacties:

  1. Wat een leuk idee! Ik heb net een lege weckpot naar boven gebracht, zal 'm maar weer beneden neerzetten voor de volgende afhechtklus! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat ook erg leuk als decoratie .

    BeantwoordenVerwijderen