23 november 2012

Dag 957: Oproep Weekend Challenge

Een aantal weken geleden was alweer de laatste opdracht van mijn Weekend Challenge.
Nu vind ik het wel leuk om iedere week een terugkerend iets te hebben. Ten eerste omdat het wel makkelijk is om voor Ă©Ă©n dag in de week al een onderwerp klaar te hebben staan voor een blogje, en ten tweede omdat regelmaat ook leuk is. En ik ben bang dat ik anders helemaal alleen maar over knutselen aan het schrijven ben.

My last assignment for the Weekend Challenge is already a few weeks ago.
Now it seemed like a fun idea to me to have a weekly thing. At first because it is easy for me to have already one a subject to blog about every week and second beceause regularity is nice. And I'm afraid that after a while I will only write about crafting.

Daarom doe ik een oproep aan jullie: Hebben jullie ideeën voor een Weekend Challenge? Een leuke lijst onderwerpen waar je mij graag over ziet bloggen. Een leuke uitdaging voor mij...verzin iets leuks! Er is één voorwaarde: het mag niet iets zijn wat dat ik iedere week iets moet maken. Een foto mag nog wel, maar geen knutsels of baksels. Verder ben je helemaal vrij!

Therefore, I call to you: Do you have ideas for a Weekend Challenge? A fun list with subjects where you want me to blog about. A challenge for me...antyhing you like! There is only one condition: I won't do antyhing that I have to make something every week. Taking a picture is okay, but no crafting or baking or anything like that. Furthermore, you are entirely free!

Ik zal voor volgend weekend (het eerste weekend van december) Ă©Ă©n van de onderwerpen kiezen en dat weekend verschijnt het eerste blogje er over. Er zijn geen prijzen aan verbonden, behalve eeuwige roem.

I'll choose one of the subjects before next weekend (the first weekend of December) and that weekend the first blog appears. You can't win antyhing, only eternal fame.

2 reacties:

  1. Ik vind t leuk om nieuwe naai ideeen te zien. Wat je tegen gekomen bent. Leuke tutorials van etuis, technieken, kleine kadootjes voor anderen, verwijzingen enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoy, michien kun je je laten inspireren door de seizoenen. Herfst nu , bomen bladeren lage zon stand. Stand van de maan enz. Winter sneeuw kou kerst oud en nieuw olliebollen enz. Je loopt dan met de seizoenen mee. Voorjaar sneeuw klokjes jong groen zon. Zomer hitte ijs strand schelpen korte rokken enz. Je kunt dan zelf invullen wat je leuk lijkt om over te schrijven . Het is maar een idee, succes !

    BeantwoordenVerwijderen