5 februari 2013

Dag 1031: Cura

Over 9 weken heb ik mijn laatste dag als co-assistent. Nog precies 3 weken later krijg ik mijn diploma, en moet het hard werkende leven beginnen. Maar ik heb daar tussen dus 3 weken vrij!
Ik wilde al graag op vakantie dan, maar goed ik was pas geweest en niemand had vrij, dacht ik, dus ik had me al ingesteld op 3 weken thuis beetje alles doen waar ik zin in heb.

Tot een paar weken vriendin S. zei dat ze na haar haar komende co-schap lang vrij had en graag weg wou. Even narekenen betekende dat dat we tegelijk vrij zouden hebben!
Dus al heel snel ontstond daar het plan om samen naar Curacao te gaan! Gezien het daar altijd mooi weer is en we dus een zekere garantie hebben op zon en warmte, is het een prima vakantie oord!
2 jaar geleden zijn we daar ook geweest en heb ik leren duiken. Nu gaan we (als het goed is) natuurlijk ook weer duiken. Even oren schoon laten poetsen, om oorpijn te voorkomen en dan lekker visjes kijken.
Ik heb er echt super veel zin in, ben best een beetje toe aan niks doen en in de zon liggen.

Bron

Maar bij niks doen op het strand hoort natuurlijk wel goede kleding. En vrouw als ik ben, bedacht ik me dat ik eigenlijk precies dezelfde zomerkleding heb als 2 jaar geleden. Zelfs dezelfde bikini.
S. is m'n beste vriendinnetje maar toch durfde ik dat niet helemaal aan, wat zou ze wel niet van me denken. Dus ik ben snel gaan zoeken op internet en heb een nieuwe bikini besteld, en een pareo (jurkje voor over je bikini). Nu nog nieuwe rokjes/korte broeken, en  misschien nog een 2e bikini?



4 reacties:

  1. Hahaha erg leuk! Heb je al mooie duikplekken uitgezocht? Wij zijn toen bij Porto Mari geweest, wat erg mooi was (we hebben gesnorkeld) en op Klein Curacao hebben we gezwommen met schildpadden! Ook Daaibooi moet erg mooi zijn (zijn we wel geweest maar niet gesnorkeld ofzo)....Veel plezier alvast...#jaloers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa op Porto Mari heb ik leren duiken. Nog niet echt uitgezocht, maar vriendinnetje weet er de weg goed ;) wouden toen ergens gaan duiken waar vaak schildpadden kwamen (blue bay geloof ik, maar weet ik niet meer zeker) maar kreeg last van m'n oren dus mocht niet meer met mn hoofd onder water...deze keer beter hopelijk

      Verwijderen
  2. Wow, leuk vooruitzicht!! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf vooruitzicht. Have fun alvast en miss kitesurfen nog een leuk idee? X

    BeantwoordenVerwijderen