11 februari 2013

Dag 1037: Nieuwe Lay-Out

Een tijdje geleden alweer had opeens de lay-out van mijn blog er niet zoveel zin meer in. Behoorlijk frustrerend, want de oorzaak was volgens mij dat ik ergens een woordje te veel had ingetypt. Terug veranderen had geen zin, hoe meer ik deed, hoe groter de rotzooi werd. Dus ik besloot maar even voor een standaard lay-out te kiezen. De beste die er tussen zat, simpel blauw.
Maar iedere keer als ik m'n blog zag, ergerde ik me er aan. Ik vond het gewoon niet mooi. Ik wou net zo iets als alle mensen met een eigen domeinnaam, maar dan gratis (wat niet kan natuurlijk).
Keer op keer nam ik me voor er echt iets aan te gaan veranderen, maar dat kost natuurlijk meer tijd dan even Ă©Ă©n uurtje 's avonds, en die tijd had ik niet. Dus ik stopte er iedere keer weer gefrustreerd mee, om de lay-out weer terug op het saaie blauwe te zetten.

Een paar weken geleden alweer kreeg ik van vriendlief de tip om eens op blogger templates te gaan googelen. Dit leverde een hele hoop mooie templates voor blogs op. Precies zoals ik het wilde hebben. Alleen nu moest ik nog tijd vinden om het toe te passen.
Gister had ik eindelijk eens tijd. Ik ben er eens goed voor gaan zitten, en heb bijna de hele middag besteed om een bestaande template in te stellen naar mijn zin.

Dus met veel trots presenteer ik u de nieuwe lay-out van mijn blog!

Ik ben er best trots op, omdat ik alles zelf heb uitgevonden en het helemaal mijn smaak is! Hopelijk vinden jullie hem ook zo mooi, dat jullie terug blijven komen.

0 reacties:

Een reactie posten