2 april 2013

Dag 1087: Lezen

Over een paar dagen ga ik op vakantie. De planning is om vooral helemaal niks te doen. Behalve in de zon liggen, lezen en een beetje visjes kijken in de zee.
Nu neem ik mijn e-reader mee, dus ik hoef gelukkig geen enorme berg boeken mee te slepen. Maar ook daarop passen niet alle boeken.
Welk boek vind jij dat er echt op moet staan, omdat ik het moet lezen op vakantie (of als ik weer thuis ben)?

De stapel boeken op het plaatje heb ik een paar jaar geleden gelezen en is nu weg. Niet per se het genre wat ik nu wil lezen.

4 reacties:

  1. Dag Esther, geniet van je vakantie! En boekentips? Ik weet niet zo goed waar je van houdt, maar zelf zet ik dit jaar alles wat ik gelezen heb op een rijtje op mijn blog, met beschrijving, misschien staat er iets tussen waarvan je denkt, dat lijkt me wel wat! neem maar eens een kijkje op mijn boekenpagina op www.threeforaparty.blogspot.com ;-)
    Boeken die ik dit jaar gelezen heb die misschien iets zijn voor op je vakantie; 'alles wat wij wilden was alles' en 'van je familie moet je het hebben', 'de ontmoeting' van nicholas sparks las ook lekker weg. zie voor een korte beschrijving van de inhoud, mijn blog.
    veel leesplezier! Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk vakantie!!! Geniet ervan! En niet genoeg ruimte op je e-reader?! Neem je geen laptopje mee dan? ;-)
    Ik weet niet welk genre je leuk vindt, maar ik vind de boekenserie The Secrets of the Immortal Nicholas Flamel van Michael Scott een aanrader, fantasy dus :)
    Verder vind ik alle boeken van Astrid Harrewijn erg leuk en van Jill Mansell, gewoon lekker luchtig weglezen. 50 shades raad ik je niet aan ;-)
    Mocht je nog meer tips of boeken zoeken, hoor ik het graag!
    Nogmaals een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier in ieder geval. Ik heb de hungergames serie op mijn ereader staan. Zo n ding scheelt echt kilos boeken op vakantie (moet ik nog wel testen) ;). En n boekje als werelds slechtste vakantieverhalen of verblijven ofzo, altijd lachen en mocht je verblijf tegenvallen, kun je lezen dat t altijd slechter kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gek op de boeken van issabel allende. Eerste bladzijden even in de tijd komen en daarna ga ik helemaal op in haar verhalen.

    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen