16 mei 2013

Dag 1129: Moederdag

Voor de mensen die onder een steen geleefd hebben: afgelopen zondag was het moederdag. Moederdag is al jaren niet echt een belangrijke dag meer bij ons thuis, maar toch vind ik het altijd wel leuk om een klein cadeautje te kopen.
Nu heeft mijn moeder sinds een tijdje een NOOSA-armband en ik zag dat Kralalien daar chunks voor maakt. Die verkoopt ze ook, en ze is druk bezig om haar webshop steeds verder te vullen. Ze had me wat foto's gestuurd, en omdat de prijs zo goed is heb ik drie chunks uitgekozen en deze een week voor moederdag gegeven. M'n moeder bleef maar zeggen hoe leuk en mooi ze de chunks vindt.


Toen ik aan vriendlief vertelde dat Kralalien ook kralen maakt die om Pandora armbanden passen, was hij ook zeer geĂ¯nteresseerd om via haar een moederdagkado voor zijn moeder te kopen. We kozen twee kralen uit, helemaal in schoonmoeders kleuren.


Na bestellen had ik de kralen binnen 2 dagen in huis en ze waren netjes verpakt zodat ze niet kapot gaan in de post. Kralalien geeft trouwens ook workshops, voor mij helaas een beetje ver, maar als je iets meer in de buurt woont heel leuk denk ik. Kortom: Een geweldig leuke site, met een shop die nog groeit dus waar jullie regelmatig een kijkje moeten nemen of Kralalien gewoon eens mailen voor wat informatie.

1 reacties:

  1. Leuke cadeautjes! Mijn vader vond het vroeger altijd heel erg belangrijk dat we iets kochten voor moederdag. Dat is zo gebleven, dus wij doen altijd moederdagcadeautjes. De mijne staan ook op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen