7 juni 2013

Dag 1151: Ik ging naar de markt...

...en nam mee:

Een hele hoop vrolijk gekleurde knopen. Niet duur en zo vrolijk, 3 bakken om in te graaien en dit was het resultaat.


Een tas fruit, waar ik al dagen hele lekkere ontbijtjes mee maak, maar wat niet op de foto staat.
Een heel mooi stofje, die ik stiekem niet op de markt kocht maar in de winkel. Lekker retro. Het is al omgetoverd tot iets bruikbaars, maar daarover later meer.

Gedroogd fruit en amandelen, om energy repen mee te maken. Een gezond tussendoortje.
Amandelen, gedroogde appel en aardbei en dadels
Ik heb de repen al gemaakt met rozijnen-kokos en appel-kaneel. Allebei super lekker. Als laatste heb ik de gedroogde aardbei-, dadel-, amandel- en kokoscombinatie geprobeerd. Deze is by far het lekkerst! Allemaal proberen dus!
Gedroogde appel, dadels en amandelen

Bij de gedroogde appel en rozijnen variant lukte het niet de ingrediënten fijn genoeg te hakken. Op een gegeven moment ging zelfs de staafmixer roken, niet echt een goed teken. Dan maar met iets grovere stukken, ook heel lekker want dan heb je wat te knabbelen. Bij de aardbeien versie bedacht ik dat het slim was om eerst de amandelen te blenderen, dan de aardbeien erbij en pas helemaal op het eind de dadels. En dit werkte! Het zijn nu hele fijne stukjes, en zoals ik al zei, de lekkerste tot nu toe. Hij is ook een beetje roze (staat niet op de foto helaas).
Onsmakelijke foto he? Is wel lekker hoor.





2 reacties:

  1. Dat klinkt nog eens als een goede vangst op de markt!
    Heerlijk Hoe creatief jij eigenlijk gewoon met alles bent! Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt nog eens als een goede vangst op de markt!
    Heerlijk Hoe creatief jij eigenlijk gewoon met alles bent! Hihi

    BeantwoordenVerwijderen