9 juni 2013

Dag 1153: Eten

Ik had dus bedacht om een DIY overzicht van eten te maken. Al een tijd geleden, omdat ik veel pins met zelf gemaakt eten voorbij zag komen. Niet eetbaar eten, maar genaaid of gehaakt eten. Zelf had ik ook ooit eens een mandje met fruit gemaakt, voor het keukentje van mijn nichtjes, super leuk. Maar omdat ik zelf niet dat eten zou maken heb ik de pins niet gerepind. Of ik had het wel gedaan, maar de linkjes er onder deden het niet. En ook de patroontjes van dat fruitmandje wat ik ooit had gemaakt heb ik niet goed opgeslagen. Al met al bleven alleen de onderstaande vijf patroontjes over. Natuurlijk heb ik nog verder gezocht, maar vond geen patroontjes die ik de moeite waard vind om hier te linken. Of het waren toch geen patronen. Hopelijk kan ik met de onderstaande vijf patronen jullie inspireren om verder te zoeken. En jullie toch wat ideeën geven!
Zelf gemaakt eten is namelijk super leuk in een keukentje, omdat je er veel van kan maken. En het maakt minder herrie als het valt dan hout of plastic.

Lieve koekjes, ik krijg er trek van!


Deze ijsjes zijn echt heel mooi. Zo kan je voor ieder smaakje een bolletje maken!

Een appeltje voor de dorst, bijna niet van echt te onderscheiden toch?

Een leuke cupcake sleutelhanger. Niet echt voor in het keukentje, maar wel leuk aan je tas.

En wat dacht je van deze fruitsalade? Geweldig toch!






2 reacties:

  1. http://www.ravelry.com/patterns/library/s23-56-frutti-tutti---fruit-and-vegetables-with-basket-in-paris

    Deze ben ik toevallig nu aan het maken. De ijsjes zijn echt heel heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen