13 juni 2013

Dag 1157: Back to the 70s

Weet je nog dat stofje dat ik op de markt kocht? Dat was voor een jurkje.
Zo'n zelfde jurkje als het witte jurkje dat ik voor het koor maakte. Ik vind zulke jurkjes heel lekker zitten en ze staan ook leuk. Bovendien is het zo simpel om te maken, dat ik dat nog weleens wilde doen.
Het stofje kocht ik bij Schröder, en kostte maar 11 euro. Daar kan ik geen kleding voor in de winkel kopen.
1,5 uur achter de naaimachine en hij was klaar. De naaimachine deed dit keer wel helemaal lief, dus alle zoompjes zijn ook super netjes.
Nog een ceintuur van een restje Zpagetti gemaakt, wat veels te lang werd, dus weer een stuk eraf. Nu heb ik nog een gevlochten koord van 1,5 meter liggen waar ik niks mee kan.


Ik ben er super blij mee, vind het stofje echt geweldig en een leuk jurkje voor de zomer en de winter!

4 reacties:

  1. heel leuk geworden!
    Ik hou ook van dat soort stofjes, kon ik ook maar met de naaimachine omgaan.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf dat je dat zelf hebt gemaakt. Echt een leuk stofje, doet me aan that 70's show denken!

    BeantwoordenVerwijderen