15 juni 2013

Dag 1159: Vilt

Mijn moeder maakte vroeger allerlei poppetjes met vilt, en af en toe mochten ik en mijn vriendinnetjes ook iets maken. Bijvoorbeeld zwartepietjes met Sinterklaas of een vlindertje in de lente.
Vilt is heel fijn spul waar je vanalles mee kan doen, ook als je klein bent. Geen randjes die rafelen en eigenlijk kun je het gewoon simpel aan elkaar naaien. Hier voor jullie wat ideetjes om te maken met vilt.

Een hoesje voor je telefoon. Op de site staan ook een heleboel leuke DIY pakketjes die je kunt kopen!


Een grote speelkubus voor je kind. Ook heel leuk als kraamcadeautje!

Of wat dacht je van de cupcake sleutelhanger die ik vorige week noemde?

Je kan ook hele kleine boekenleggers maken, aan een paperclip.

Deze onderzetters vind ik ook heel mooi en chique.

Een groter project om te maken is dit paard. Super tof!

Je kunt ook een hoesje voor eigenlijk alles maken. In de vorm van een envelop.

En natuurlijk kun je ook een bloem maken van vilt.

Tot slot kun je nog even bij het eten van vorige week kijken, daar zit ook wat vilt tussen!









0 reacties:

Een reactie posten