23 juni 2013

Dag 1167: Summertime

Het is zomer!!! jeeej! Dat vraagt natuurlijk om een zomerse DIY! Ik zocht en ik zocht, en ik kwam niet verder dan de volgende vijf dingen. Maar die vijf dingen zijn wel de moeite waard, al zeg ik het zelf!
Hup, aan de slag dan maar!

Deze tags zien er super zomers uit. Voor aan cadeautjes van alle jarigen de komende tijd.


Voor op de tuintafel vrolijke citrus onderzetters. Of als het regent voor binnen, zodat het toch nog een beetje mooi weer lijkt.
Foto van mij
Windlichtjes voor de zwoele zomeravonden in de tuin.

Een omkeerbaar bloemenvrouwtje, omdat bloempjes altijd leuk zijn!

Bij de zomer horen Flip Flops, dus waarom niet zelf nog leuker maken?


En als laatste een vraagje. Ik heb nu al ruim een half jaar iedere week een DIY-overzicht geplaatst. Ik heb nog een paar overzichtjes ingepland, maar mijn ideetjes zijn een beetje op. Nu heb ik eigenlijk twee vragen: Vinden jullie het leuk (oftewel: moet ik er mee door gaan?)? En wat zouden jullie graag nog willen zien in een overzicht?





5 reacties:

  1. Haha, dat bloemvrouwtje is leuk. Dit ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je DIY zeker leuk om te zien. Sommige dingen ken ik al en is het vaak een oh-ja momentje, maar wel leuk.
    Wat je nog meer zou kunnen bedenken weet ik zo eventjes niet, maar ik ga er nog over nadenken... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker overzichtjes blijven plaatsen! Ik ontdek elke keer leuke dingetjes :-) Misschien over gehaakte potjasjes of koffermake-overs? (Ja, natuurlijk in de hoop dat mijn blogjes ertussen mogen staan ;-)
    Veel liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk leuk leuk!
    Ik zeg. .. vooral doorgaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja leuk leuk leuk!
    Ik zeg. .. vooral doorgaan :D

    BeantwoordenVerwijderen